Everlasting;


#9;
Wednesday 16 January 2013 | 00:57 | 0 notification(s)
SENGAJA

Bismillahirahmanirahim :)

Pejam celik dah setahun aku putus dengan dia . Tetapi setiap detik kenangan yang tercetus dalam kehidupan aku sedikit pun tidak pernah terlupakan . Hah .. Susah jugak ye nak pujuk hati ni untuk melupakan apa yang patut dilupakan . Aku tak menangis kerana DIA . Tapi aku nangis kenapa kenangan itu wujud dalam hidup aku ? Sungguh dahsyat perasaan ini .

Aku sengaja buat 2 blog ni . Tapi blog ni tak diketahui oleh sesiapa pun . Sengaja rahsiakan . Sengaja barangkali . Maaflah kalau harus berahsia dengan kalian . Tapi , suatu hari nanti . Sampai masanya , aku akan bagitau kalian tentang semua ni . Tunggulah sehingga entry ke #100 :) InsyaAllah kalau panjang umur .

Ingin sekali aku catatkan segala kenangan yang berada di jiwa . Biar aku tidak pernah untuk melupakan segalanya . Agar aku tau , bagaimana harus menghargai kenangan itu . Atau aku harus biarkan ia pergi ?

Bintang selalu hadir menemani kita . Di saat kita sepi .



Me; Them; Stuffs; Story;



Applause Dem';

This layout officially made by Syah Zahari. Material got from xo xo xo. Edit by Yourself.